Zwroty

Jeśli chcesz zwrócić zamówienie, masz 30 dni od daty dostawy na poinformowanie nas o swojej decyzji. Pamiętaj, że aby odstąpić od umowy zawartej na odległość rzeczy muszą do nas wrócić w tym stanie co zostały do Ciebie dostarczone.

 

Aby dokonać zwrotu, prosimy abyś wykonał następujące czynności: 

1. Zaloguj się do swojego konta na naszej stronie, przejdź do historii zamówień, wybierz „Wyświetl lub zarządzaj” dla zamówienia, które chcesz zwrócić, a następnie wybierz Rozpocznij zwrot.

2. Wybierz produkty do zwrotu i jeśli to możliwe, podaj nam powód zwrotu.

3. Prześlij formularz zwrotu i uzyskaj adres wysyłki zwrotnej.

4. Przygotuj paczkę. Upewnij się, że przedmioty znajdujące się w środku są zabezpieczone przed niewłaściwym obchodzeniem się z nimi. Jeśli to możliwe, użyj oryginalnego opakowania. Usuń lub zakryj poprzednie etykiety wysyłkowe i kody kreskowe, aby uniknąć opóźnień w wysyłce.

5. Odeślij produkty, zabierając je do wybranego przewoźnika. 

MAIKIES NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODY, KTÓRE MOGĄ WYNIKAĆ Z NIEWŁAŚCIWEJ PIELĘGNACJI W TRAKCIE PRZESYŁKI W PROCESIE ZWROTU, A W PRZYPADKU USZKODZONEJ PACZKI MAMY PRAWO DO ODMOWY ODBIORU PRZESYŁKI. W takim przypadku będziesz musiał dochodzić swoich praw u przewoźnika. Jeśli to możliwe, zrobimy kilka zdjęć przesyłki, aby pomóc Ci w ich dochodzeniu. Niemniej jednak odmowa odbioru nastąpi głównie z powodu zalania lub rozerwania paczki.

 

Dodatkowe informacje:

Aby zmniejszyć nasz wpływ na środowisko, nie drukujemy zbędnych dokumentów papierowych i do tego również zachęcamy. Wszystkie informacje mogą być dostarczane w formie cyfrowej za pośrednictwem naszej strony internetowej lub w formie mailowej. 

 

Potencjalnie wadliwy lub wadliwy przedmiot – informacje gwarancyjne.

Jeśli masz potencjalnie wadliwy lub wadliwy przedmiot i chcesz go zwrócić, zostaniesz poproszony o zrobienie tego za pomocą specjalnego formularza. W takim przypadku prosimy o określenie wady i dostarczenie nam zdjęć. Jeśli uda się to potwierdzić na podstawie zdjęć to zajmiemy się wysyłką zwrotną i pokryjemy koszty z tym związane. Możemy również zaproponować Państwu niestandardową formę rekompensaty.  

* Obowiązują pewne wyjątki. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszymi Warunkami sprzedaży.